Intro : jangan salahkan ibu mengandung

Ok,sejajar ngn perkembangan dunia IT,ICCT,dan apa jadah sumer2,aku x mau ketinggalan untuk sama2 berkongsi idea2,pengalaman dan mungkin jugak infotainment yg mungkin bermanfaat utk korang take note dalam mengharungi liku-liku idup yg penoh ngn motherfoker tipu-daya ni.Ok,tu intro dari aku sempena pembukaan blog ni.Perhatian : Certain part dalam blog ni adakalanya terdapat penggunaan nahu/tatabahasa/kata kerja watsoever yang mungkin agak biadap utk diterima akal yg singkat.Pon begitu, keterbukaan minda atau bhasa mat salleh laknatullah : open minded , amatlah digalakkan utk korang.Bukan apa,aku just benci hypocracy.So,cakap awal2 kat sini,this blog contents may offend the easily offended.

44 comments:

Diriku.... said...

intro yg mantap...tepat...padat!!! hahahaah...rajin2 la y hupdate blog baru ko ni!!!

luveen said...

hye hye hye
abg z . welcome2 ,,
wah, nak maju skung ek ! muahaha..
nnti rajin2 update . bes bes bes !

Ibu Ammar said...

aku dah khatam baca setiap entry ko. memang ko ni kreatif, n rajin giler cari gambo yang seswai ngan entry, siap letak quote yg funny juga. ayat santai. tapi sayangnya ko tak makan ikan. adei, rugi tau ko sia2kan satu dari nikmat Allah.
oklah. teruskan berblog. nanti dah kaya ngan nuffnang sila jemput aku ke kenduri kawin ko. ok!

eZaT eLaNo said...

at last..khatam gak ak bace blog ko nih..haha..tahaniah pada diri ku..ekek..

qees said...

wah khatam sudah sume entry...nice work..keep it up!

teyqahd said...

hahah , akhirnye aku khatam bace sume entry ! bez la cite ang ni zack , cet . kte nak update blog pon mcm mls , haha , tp bile da bace sume entry ang ni , menaik kan smgt kte nak update blog kte , hehe :) klo ang sudi follow la yea blog kte , ngeh3 . sguh ku amat berbesar hati :D

tqah.y said...

khatam suda.suka baca blog ni.baru je smalam jmpa.harini dah abes baca. ;D

*thumbs up*

sweet life said...

erkhhh...
bace dari bawah.. so belum khatam!
hahaha...

fiqa said...

aku baru nak baca dr mule ni.. fuh fuh fuh.. wat senaman japp.. fuh fuh fuh..

Anonymous said...

tq bro..menceriakan ari ku....

ie_lya said...

thanks..sbb entry2 dlm blog ni dah menceriakan hari sy

akhma razali said...

seyes..suda jatuh chenta ngan blog ni..arghhhhh!! besh giler..xsbr tggu incik zack update yg baru..penantian 1 penyeksaan..suka blog kamoo..TERBAEK!!!!

mia said...

bro...
ur blog best giler~sampai i tingat zaman2 dolu2....huhuhuhu..best bangat lorh....=)
pe pon i ta saba tgu u pye next blog....

Anonymous said...

hye abg zack..sya xde blog tp sjk akak sya mmprkenalkan blog abg zack nie sya xrenti2 bace smpai r entry nie..mmg sgt2 best..truskan brkarya yer...

... said...

terima kasih sebab buat aku gelak pagi2 ni....keep it up!!!

Cinta Sufie said...

perkara pertama yg saye buat bila sampai opis..
on pc.. terus bukak blog ini..
setiap hari.. xjemu mmbace.. banyak info yg sayer dapat.. thanks zack.. xsia-sia ku google!

Unknown said...

aku pon same ngan cinte supeh ni kt atas ni..sampai opis jek tros bukak blog ko..pastu selang beberape minit bukak blog ko lg...pastu n pastu lg aku bukak blog ko jugak...last2 keje aku yg aku x bukak2..muahahahahhh... besh giler blog nih...boley membuatkn hari2 aku menjadi indah...nk sdey pon x jadik sdey pas bce blog ko..besh r merilis tensen kt cni~~ngee

lely said...

uik~~~
aku xtwu npew...
tp aku nk ang btggungjwb...
aku da admire glew kt blog ang...
hobi wajib..
bcew entry ang dlu b4 wat kjew len...
lalalalalalalal...
thanks bro..
wat aku cm dak sengal glak sowg2 dpn lappy..
lappy pown da nyampah tgk aku gaknyew...
ngeeee...
keep it up..
wajin2 apdet yew..

Fiq Ras said...

admire giler kat blog niyh!!!!
adehh.. lau sehari x bukak rase cam x complte lah pulak!! haha! srius mmg terbaek lah!!

John Doe said...

Wadafak wea ,
hahaha .
ketagih sial blog kaw .
ak ingt ad belambal-lambak ktr 2008-1957 bpe ntah sbelum nie .
bace punyer bace sampia dh kt intro ak bace .
shoot .
thnks a lot bro zack !

Anonymous said...

hahahahhahahahaaa~
berjaya akhirnya dengan gigih membaca sume entry ko..
cayalah mmg mantap+klakar r ko ni jang =p
teruskan usaha+jgn lupa study n pas berjaya ko jgn lupo lak nak berbakti kek negaro nie,tahu??

akhir kata,gd luck in watever u do!!!^^

-anak neghori-

ZatieFifie said...

byk entry2 awk yg mmbuatkan saya teringt balik zaman kanak2 dl.. mungkin sbb kita sebaya jadi citer awk xjauh beza ngn diri saya.. anyway, gud luck..=)

Anonymous said...

2 ari baru katam..

Nad Rahmat said...

dah berape kali khatam bca blog abg z...
tunggu abg z update lagik...tp maca, tunggu bulan jatuh ke riba..
semoga di buka pintu hati abg z untuk kembali ngan entry yg lagik best...

FAIZAH said...

Terpanggil untuk meninggalkan satu tanda kat sini. Tanda aku habeh baca blog hang.

Tak ramai org yg mampu tulis blog sebegini havoc dan happening, masing2 tahan diri nak cakap semua yg sopan. Ayat hang ni mmg kadang2 aku rasa nak hantok pala kt dinding, kadang2 rasa nak tarik pala hang biaq aku yg hantok ke dinding. Dah terang lg bersuluh bukan aku sorang ja yg rasa mcm ni. Punya ramai syok kat hang (suka ar tu?)

Apa2 pun, ALL IN ALL penulisan hg mmg terbaik. Slumber dan bersahaja. Keep going. Kalau blog ni tak best, takkan aku boleh khatam dalam masa 4 hari ja an

Aja aja hwaiting! Oh silap tu Korea, hg ngaji kt Jepun an

Yugi said...

mak mmg tak bersalah

buy ya said...

aiii zack...
akhirnya abes gak usaha aku bca sume entry ko...ko memg unik la super cool, funny n sweet huhuhu~~~~aku da admire gle kat ko pnye blog n akn sentiasa bca ko pnye entry bru...

p/s:hope ko ngn cik awek ko hve epy ending tgether yerr...n hope my bf got sense oh humour like u hikhik...opsss!!! terlebih sudaaa~~~

hanna2609 said...

lepas da katam bc sume entri ni, rs mcm nak tgalkan smthing plak utk ko bc...
anyway, nice blog bro...
full of humour, knowledge, flashback...mmg syok la...
stiap kali bc entri2 ko msti gelak mcm org x btul dpn lppy ni...ishh
can't wait for ur new entri..
truskan berblog ya...ramai kt luar tu yg layan blog ko...
gd luck..!

lady-D said...

wahhh dasyatla, smpai skang org still baca ur 1st entry termasuklah aku...hihi..slalu dgr org sebut nm zack tp x sngka smpai thp ni yer keminatan dorg..thumbsup bro..skang izinkan aku menggodek-godek entry lama zack yer^^

Cha sahaja said...

macam mane tah ak leh terjumpe blog ni..tp serius best..kekdg dok gelak sorang2 bace,smpai room8 aku pown pelik..

aizamia3 said...

blog ni best.. sedang berusaha untuk membaca kesemua entry.. ntah bila gamaknya akan selesai..

TheTypoWriter said...

hehe..firstly,mmg syok lha blog nih..banyak informasi yg boleh aku gain kat sini..entry yang prtame smpai yang terakhir aku dah usha..bahase yang sempoi..i loike!!!!

areen said...

~ perh..tepat 2.38pagi..selesai satu blog dh baca..sekian...

~farah~ said...

khatam belog mu dlm ms dua hari waktu opis :)

xxx ooo said...

esok puasa,hri ni aku da katam blog kau..haha..31 July 2011..nice blog..lawak dan santai serta berinformasi..

Anonymous said...

awesom punya blog....dah khatam...3 ari jer...tahniah..teruskan ber blog...

Azie Suhaimi said...

blog terbest..buat addicted nak baca..i folo u

Anonymous said...

mana ko? hope sume ok. ramai kot yg tnggu. ko rare.

"let's put a smile on that face"

Wafa Awla said...

ni first entry ek? hihi..jumpa pon

Ain Deen said...

habis gak baca smpi cni.

Unknown said...

pendahuluan yang sungguh memberangsangkan
tahniah

Penyu said...

Pada kengkawan gua yang baru habis baca entri ni, gua sebenarnya lagi awal khatam. Hakhak

mujagirl92 said...

khatam sudah,, do be proud ir zack,, introduce us to your itah fast,, mybe introducing her as your wife at that time,, hehe :)

http://mujadafewa.blogspot.com/

LetupLetup said...

pergh gigih giler ak baca satu2 entry ko.dari yg last ko update smpai sini.sebulan jugk la nk abis baca satu2.haha.boleh dpt reward ni "pembaca gigih setia" hahahaha.tahniah bro.good

Related Posts with Thumbnails