Trend bercinta yang annoying

1)Pakwe makwe di shopping complex


Awek cun + balak tak hensem
Benda ni dah banyak aku perhatikan. Si awek nya bukan sikit-sikit punya cun. Boleh kata bawah sikit je dari lisa surihani.Tinggal lagi muka tak berapa nak jambu je. Yang si boyfren plak, muka memang tak ensem langsung.

Okay,fine. Aku tak kisah la, mungkin dah rezeki ang dapat awek cun. Tapi tolong la jangan buat drama bile selisih dengan aku. Semacam da jadi satu trend plak, bile aku selisih ngan kapel-kapel macam ni, si pakwe tu akan tiba-tiba tarik aweknya rapat2. Macam la aku nak sangat tackle awek dia. Pastu, dan-dan tu la si boyfren ni buat new topic bagi awek die pandang muka die. Pada masa yang sama, mata si boyfren ni tak berkelip pandang muka aku, macam nak ajak bertumbok.



Lebih annoying bile bersilisih di escalator, si balak yang pada awalnya pegang tangan awek dia, tiba-tiba je terus pegang pinggang awek dia. Macam nak tayang kat aku yang die sorang ada awek paling cun dalam Malaysia. Dush!

Awek tak cun + balak hensem
Same thing happens. Slalu gak aku perhatikan, si awek yang tak berapa nak jelita ni akan pegang tangan boypren dia memang stok kaw-kaw punya. Bile selisih ngan gadis-gadis yang cantik, si awek ni tadi akan bagi  jelingan maut skit kat amoi tu. Sangat la wadafak. Insecurity problem maybe?. Takut balak die sangkut kat awek cun tu.

Awek tak cun + balak tak ensem
Dua-dua pon buat muka biasa je. Takde orang nak amik port. So, diorg pon rilek2 je. Jenis yang macam ni, aku ok.



2) Pakwe makwe di fecbuk
Ni memang dah tak dapat nak elak dah. Trend 'wajib tayang' ni memang da lama menular di kalangan remaja melayu ari ni. Asal baru balik dating je, nak update status fecbuk bagitau sumer orang yang dia tengah in lav. Biasanya orang-orang macam ni ada tak kurang 800 friends dalam frenlist dia. Dan dia rasa kesemua 800 orang ni harus tau yang dia ada steady boyfren yg the bestest in the universe.



Kadang-kadang jenuh jugak memikirkan apa rasional di sebalik benda ni. Apa salahnya bagitau through YM je? Tak pon SMS je ke? Kalau stakat alasan skali skala nak bermanja, ok la..aku tak kesah la sangat. Aku pon open minded gak. Tapi bilemana diorg da start berbalas-balas message sampai habis live feed fecbuk penuh dgn kisah cinta dia je, memang jiwa kacau gak ar. Nak 'hide' kang, kawan-kawan...



3) Pakwe makwe di jalan raya
Ha, part ni paling aku menyampah... Sejak zaman aku merempit dulu, bawak la ke hari ni, trend ni memang tak abis-abis lagi. Lampu isyarat da merah. Kebetulan kreta aku betul2 depan skali. So, aku drop gear, aku berenti. Tup-tup tup-tap lalu sebijik moto port sebelah aku. Yang bawak moto tu, brader spek itam, helmet Ms88, pakai rantai gambar helang. Abis cool. Yang si awek plak, pakai baju hitam ketat size XS, ada tulis "Guess" kat tshirt belah dada. Curve badan dia memang tak boleh blah. Kalah curve lap litar sepang.


Guess? Breast Implant?

So,sebagai lelaki normal bernafsu, harus la aku memandang beliau. Kan? Dan bila aku pandang skit je, balak die terus daring maut kat aku, sambil hembus asap rokok perlahan-lahan gaya macam cilake. Si awek ni plak, bile sedar aku usha dia, terus die pelok balak die pastu pandang tempat lain. Mentang-mentang aku naik kelisa je. Cuba kalau aku bawak BM 6 series ?


4) Pakwe makwe on phone.
Ok, ni pon satu hal gak. Slalu terjadi kat kaunter pembayaran. Time nak bayar, masa tu plak balak dia call. Tak menang tangan la awek ni nak jawab phone, nak carik duit, nak pegang paper bags lagi. Puas dok kepit henset kat bahu, carik duit kecik tak jumpa-jumpa. Orang yg beratur blakang dia, sume da geleng pala dah. Memang chaos. Apa la salahnya gayut lain kali je ?

Time bercinta ni, orang kata dunia bagaikan milik ang sorang. Sampaikan orang lain punya hal pon ang da tak nampak. Tapi bile time bergaduh pakwe makwe, maki sana maki sini. Tak cukup dalam diari, dalam blog pon ang bubuh. Biar sumer orang tau jantan tu jahat, jantan tu la keji...



Bercinta biar la sederhana.. Jangan melebih-lebih sangat. Tak tentu lagi pasangan yg ang kenal 5-6 tahun tu akan confirm jadi suami/isteri ang,ok ? Peace.


p/s :  Ni adalah berdasarkan pengalaman dan pemerhatian aku sorang... Kalau ada terkene kat sesapa, mintak ampun mintak maap, tu semua sekadar kebetulan sahaja. 

Let’s put a smile on that face!”- the joker
 


.

124 comments:

GT said...

ChiLL... Haks3

BlajaO dri pengalaman

wawa chan said...

haha...adoy..cmne ni....i mcm slalu wat yg pakwe makwe dlm fb..haha....ok2..pasni akan dikurangkan

Unknown said...

~ adeii..nk wat cene..dh dorang cenggitu..janji dorang tak kaco ko..ke dorang kaco ko zack..??
~ ekekekeke..ke ko jeles zack..?? ekekeke..cerioo..!

ceksumolek's said...

nyampah kalo jumpa org2 yg macam di atas nih.. huhu~

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Aku rasa pompuan yang menjerit-jerit tu tengah praktis berlakon cite "Pontianak harum sundal siang dan malam" la..

merahjamboo said...

1-haa..yang shopping complex tu memang selalu terjadi...hishh,macamlah nak sangat pakwe dia,bg free pon taknak..heheh..

2-hah,mmg serabut kadang2 facebook ni,too much detail of everyone's life...ni antara yang akan ingatlah..hehe -->

"b, sori i buat u penat malam tadi,muah muah"..errrr...kamu pergi joggingke malam2..

"b, i sakit tekaklah, kena dapat saliva you baru sembuh..."uwek uwek..

eh,terpanjang pulak,brenti brenti...;p

-pja

Rara said...

haha!lawk gilo video dye!agk2 a nk gadow.

smile said...

:P hehe setakat ni lom jd lg sbb kalau dating pon,xda pulak nk ambik port pasal couple lain..pasal fb tu pon lom jd lg.

alhamdulillah,bf humble org nya,x exposed prviacy kt sana sini.ala zack,bukan GUESS ja,MNG lg bykk :P mcm dy sorang ja kot pakai MNG.kihkih aish bab kritik ni mmg no 1.

syikinshuhaimi said...

bgus zack..aku ske entry ko yg ni..
xpyhlh nak bermnje2 kt fb..bt malu je..sje nak tnjuk2 kt org...mcm dia sorg ada balak..haha

Didi Nadhirah said...

kat fs I ade cenggitu..nyampah lak tgk mcm nk canang satu duni die tu la gf paling bertuah n die sorg je ade bf huh..annoying tul

Didi Nadhirah said...

sian pakcik baju putih sebelah perempuan tu tahan je perasaan je

sapphire blossom said...

perasaan ko sama cam perasaan aku..



mensampah...

tOsHiO..... O.o said...

menyampah gak..
naseb x prnh wat gitu..
chill jerk taw
XD

Anonymous said...

kes yg pertama awek cun + balak xencem-tu mybe awok ni encem tahap gaban kot sbb tu bf dia takut tu..hahhahahah takut kene tngl

kes kedua awek xcun+balak encem-tu sy pernh gak alami
time tu mkn kat klcc ader sorg mmbr sy nie ckp
eh miera ko tngok kapel tu
sy pun tngoklh
mmbr ckp ag ..pkwe dia encem ekh..bertuah badan
sy just mengganguk jew tp yg xleh blah tu..awek dia siap jeling kat kitaorg..yg paling ganazzz bf dia pun pandang kitaorg gak..mentang2 encem pstu tersengeh2 lagi..cian awek dia ..kene reject la bf cam tu
hahhahahahhahahahah

kes ketiga awek takcun+balak xencem..muke biasa2 nie pun kekegd lebih over sikapnyer dgn yg encem...siap tnyg2 mcm lah dia sorg ader kapel

kes pakwe mkwe pesbuk nie
bukan stakat d pesbuk jew yg sy pernh tngok..sy pernh join sy portal nie
ari2 dok mengadap dorg cam tu...aduhai...last2 kapel xlame gak..wat malu jew

'AQILAH said...

tiada semua tu pada aku...hahaha..

zinnia-lyana said...

kat shopping kompleks mmg slalu la nampak kan. tapi paling menyampah pakwe makwe kat fesbuk tu la sebab tiap2 hari dok ngadap fesbuk kan. macam ape je...relek2 dah aa kan.kecoh satu dunia macam la dia je ada boipren. aiyooo. huhu emo plak.

Amalina said...

hahah
setuju2
=D

Anonymous said...

hah.. aku pon sebok nak komen gak..
1) penah gak jadik kat aku..
tym tuh kat kfc.. aku ngan member2.. awek ni x da cun mane pon.. pakwe dy bley tahan.. muke market.. pakwe dy pandang kitorang.. tibe2 awek dy trus pegang pipi pakwe dy supaya pandang tempat laen.. haiyoo mcm aku nak kat pakwe ko jek! kwn aku mulut laser n trus cakap kuat2.. haha amek ko!

2)ada la gak kat fesbuk aku.. tapi xda la melampau.. kalau x aku akan muntah di situ jugak.. hahaa..

3)yang nih kureng la..

4)yang nih aku mmg hangin.. nak2 kalau barisan tuh panjang.. baling ngan botol kicap baru taw..

-video tuh x bley blah la zack.. bley plak jerit2 cam tuh.. haish..

violetless said...

hahahah..takde buat...

kalo ada pakwe pon tak buat jugak kot.hahahahha

zack zukhairi said...

@iamsoeffinghot : ops! sorry. takde niat ya? chill. :)

@narissa : haha! betol2. memang diorg tak kacau aku pon, tapi 'annoying'. dats all :)

@Pejuang : wakaka! die tgh meroyan tu. jgn kacau! :p

@merahjamboo : ya Ampun!! ada ke kes fecbuk camtu? melampau gile! hakhak!

@fatin : bagus! syukur la ang dapat boyfren macam tu. hidup biar humble..rendah diri.. :)

@Didi : ahaha! mesti pakcik tu menyumpah seranah dalam ati. :p

@kasihkuamiera : ahahah! boyfren mcm tu just nak duit pompuan tu je, aku rasa. :)

@zinnia-lyana : haha! ang pon emo! :D

@si manes yaya : haha! kawan ang bagos! sempoi. kadang2 orang tak reti adap ni, sound direct je ubat dia. hakhak.

..nOj.. said...

huhu biasanye yg kategori2 ni budak2 baru nk naik... aku pun geli nk tgk. yela dh tua mmg geli dulu aku muda gitu gak kot... hahahha

hafeezkhairi said...

kesimpulannya bersederhanalah bila bercouple=)

CITY® said...

hahahahahahah..

n3 cool...

nanti2 kan ramai yg jawab :

suka hati akau la bro, fb aku
aku nak tulis apa ke, letak pic apa pun? lu apa kes bro?
suka ati aku la bro, mak/pak we aku!
eleh, jeles la lu bro...

hahahahhah

Ibu Ammar said...

ada lagi satu paling aku nyampah.tp zack tak senaraikan.


iaitu bile kapel dating(makan ke/tengok wayang ke, ape2 jelah) time solat jumaat.. bagi aku la kan, pakwe n makwe dua2 pun perangai sampah..huuuuu

pudding pie said...

btol tu. kdg2 meluat gak
ingt diorg jek ke kat dunia ni?

TinaSofea said...

giler sewel pompuan ni..hahha..adus!bodoh2 je..

Dak Wan® said...

Kesimpulan : Org tgh bercinta ni memang tak sedar diri. Hahaha.

alysha_alia said...

eh zack!
nyampah gile aku tgk video tuh.
hakhakhak
cam cilakee..
x yah ah jerit2
hakhakhakhak

Syima Syaz said...

Hambik!!!!

Amira Atiya said...

pergh aku setuju giler..kaple2 sekrang pikir die je ade pkwe..mwe..tayang sane2 tayang sini.macam pe je..nak je aku gi tampau diorang sekor2

Hunny_MHT said...

Terasa shiott..
sikit2 je la.. huhu
Tapi betol gak pe ang ckp 2 :P

ini q i L L said...

yg awl2 tu nak kate bf die insecure ngn zack ke? haha... ;p

myQza said...

satu lagi yg tepek gambo peluk2 dalam blog!!

Anonymous said...

hahaha...drama gaduh2 di tmpat awam tu yg xbest..slalu nmpak kat sunway pyramid...fav port kaa??;P

chah~ said...

perghhh.. meyampah gile tgk adegan2 "aku sorang je ade awek" or "ini balak aku" kat mall, tepi2 jln, sume tmpat laa..

nk bcinta pn agak2 arr kan.. hahhaha

Cik 373 said...

stuju giler ngan pndapat ko nie,lagak cam bajet die sorg je de pkwe/mkwe.

org ckap,bercinta jgn overdose tkut tuhan trik balik.

erysweetie said...

haha..manusia macam2 ragam..tp smpai kat fb nak tyg tu,mcm agak tak appropriate la kan..
apepun,kite kene tgk diri kita balik..takut2 bila dah ade pasangan couple atau tunang,dok jadi mcm tu jugak..
jadi,jgn dok tgk org je tanpe tgk diri sndiri kan =)

zack zukhairi said...

@cik ery : yup. :) apa yg tertulis ni bukan ditujukan pada sesiapa tapi pada diri sendiri (aku) juga moga jadi ingatan, tak semua yang kita buat tu, benar belaka.

rizputra7 said...

tak malu betul minah nie...

Alyssa Villamor said...

haha klak lak tgk pompn yg marah x tentu pasai tuh,
si laki tu pun b*d*h, nak btaw benda macam tu patut face2face
~dasar laki takut ngn pompan..

pelik tol dak couple zaman skng yek =_=

tOsHiO..... O.o said...

yang plg cian owg2 kat ktm 2 le kn??
hehehhe
kena tadah tlge dgr drama free..
XD

Kujie said...

hahahaha..nasib baik kak jie tak terlibat dgn kajian secara rambang ni

:p

AcanCapik said...

habis perfect la lu interpret ni... sangat2 la benarnya...

♥♥Sew.It.Art♥♥ said...

bagi couple2 yg matang, mungkin xkn ade kot scene2 yg sedemikian..slalu yg xcukup umo jela..alamak, terlebey suda..

p/s:bkn nk kate aku lgsung xmcm2..tp dh semakin berkurang la bab2 mcm kt fb tu..mgkin dh semakin mtg..keskeskes..perasan sendiri kejaps.

kt blog?haa..ni mmg xpenah..xkn ade cite ttg psgn or tempek gmbr couple sane sini kt blog..xmacho la cmtu..*macho?konpius jp..aku ni laki pempuan?kuikuikui

Gadis blogger said...

video tu xle bla laa.
haha..
bile gado smue kuaa.

Asfan Ash said...

hekeleh apsal gua buat entri ni dlu ade org nganjing gua??

Cipina said...

video tu menakutkan.

kayghani said...

zack,bagus pemerhatian ko..sambil perhati tu,ko take note ek?bagus2..

Alhamdulillah,awek yang aku kenal 4 tahun lalu dah pun jadi wife aku..betul Zack,bercinta kena sederhana.Kang lepas kahwin cinta la lebih2..

edaolala said...

kelakar. hahaa :D

Mysara Newrie said...

haha. agak pemerhari jugak ang nie. nasib baeklah sume yg ang cakap 2 xda kat aku so aku tak terasa pown! haha.

CallMe-NW said...

hoho..pas bce ni bru pasan ade yg annoying kt fb ak...pkwe mkwe d fesbuk...huh

Anonymous said...

pergh...ini bwk msuk cerita kedai kopi..mau atuk2 pon bengkek..bru makwe pakwe jer pon..

..izza.. said...

bercinta mmg kene sederhana..
jgn lebih2..
kang kalo kecewa..
teruk...kan....

udacun said...

hahahaha..ape la bangang gaduh lam komuter ni..hik3... KOmuter ke LRT? same aje.. hahaha....

manusia2....
xheran da ngn bende2 alah ni... kui3....

bercinte ngn org len bgai nak rak..kawen ngn org laen..hik3... lali2

epalejau said...

hihi..epal rasa, epal jenis yg awek tak cun + balak tak ensem. takde org nak amek port..n kitorang pun rileks2 aje..:)

bahasa pun ber'aku kau' aje..
dalam fb anta komen pun kaaaaaaaaaaadang2..

dalam bf tu kan ada chat..
nak kecoh mende sampai kat wall?
haish...

Izan said...

bgus tul pemerhatian ko. sbb aku pun rasa camtu.haha. congrats.entri2 ko mmg menarik

1Malaysia Online 2014 said...

Hehe. Mantap bro penerangannya. Gua sependapat dangan anda.

p/s: Tahniah bro. Ramai yang komen kat sini dikalangan makwe-makwe. LOL

enyheartsdiamond said...

ohoiiiiiiiiiiiii!awat eny bole ketinggalan dgn topik hot nih!!!semuanya benar2 belaka!!!
turut menyampah gilaaaaa!
da laa x bercinta :D

paling wadefak mmg awek x cun ngn balak hot..bajet gila..cukop nyampah la zack!seyes!

emo gila baca entri ni..haha

Aishah Malik said...

zack..!! thumbs up!! (^_^)

.: Si BungaKopi : . said...

mesti awak ni ensem. eh eh lupa nak cari photo pulak.
hakikat yg botul belaka.
kesimpulannya, kahwin dulu lah. Baru couple.

my name is Ain said...

1st time lawat blog ni.. menarik la entry ni.. ade benarnya..huuu...

nk peluk2 pn jgn la kt tmpt yg open kn.. nmpk mak bapak/budak2 bwh umur nnt tepuk dahi pulak n jadi ikutan budak2 kecik.. tp bukan bmaksud leh wat kt tmpt2 tsembunyi..tu lg bahaya..

1R1N said...

so true.

molliesa said...

haha...sian awek yg tak cun n balak tak ensem...ok ape...tuhan cipta rupa tu...=)

alhamdulillah..akak 5 tahun becinta, akhirnye brsama jua..=)

nuar said...

dah lama baca. tp arini bru nak komen.
hahah
entah la bro tp kan kalo kita pikir yg hensem kene couple ngn cun ssh gak a.
ye a yg pntg HATI tu baek n mcm post ko dulu. leh jaga mkn mnm, pndai amek hati. bg ak cun ke x hensem ke x tu 2nd a.
yg penting hati beb.. hahha

cik mia said...

hahaha....

sedikit terasa ngan "pakwe makwe d fecbuk" 2... tapi mmg sume d atas fakta, bkn auta... (^_^)

نوريسواندي عبدالوهاب said...

bro.. den suko post kau yg ni.. den nak pinjam bawak ke wall pesbuk jap..

SaYraH WonDerLanD said...

perghhh mmg nyampah seh ngan awek x cun+ balak nsem..sikit xleh blah..kite pandang pakwe dia sebelah mata pon xlehh...entah ape2..bkn aku nk ngorat balak ko pong...

yg kes kat fesbuk tu sll sgt nk cite kat fesbuk rasanya x payah la k0ot..kalu kadang2 tu x kesah la..

pasal putus2 gado2 tulis lam blog tu mcm terasa sket..wakakaka pasni akan dikurangkan insyaAllah..

pearl apple said...

betul2..setuju2 apa yg zack cakap nie..biaq sederhana...

Unknown said...

best r blog ang..kah3

Wafiq Legacy said...

hadoiyai..kah3

hanumHae said...

tgk video tu aku tingat kes kat putra masjid jamek ngn dlm star lrt. jadi dpn mata aku beb.

lrt putra-kapel gadoh2 kat tangga.masa ni ptg time org balik gheja.op kos la ramai gila org time ni kn.gadoh2 jerit2 tolak2 kat tangga.siap ckp nak bunuh2 lagi.hoho..apa kes? 1st time aku tgk depan mata.kecut perut rasa.cuba2 la p gado tmpat len..ngee~

star lrt-ada sorang awek on da phone. gila maki2 cakap tengking2 sebut b**i,betina.uish..dok dpn aku plak tu. dah la ramai org gila lam tren ms tuh.yg xbestnya ada family,bdk2 kecik dok kat sebelah dia ja.ha kan dh jd 1 cntoh yg xbaik..haihhss cam mcm tul la kan kalo dh gado tu..kalo time loving2 bkn main lagi..

haha uppss terlebih suda aku bercerita..hee~ :D

Shahada Fauzi said...

wooo..ngancam gile ah entri ni..kui3..suke2..ang mmg pemerhati yg hebat ah..

1.yg ni mmg xthn la bca..mmg detail2 punye elaborate..kui3..slalu gak jumpe couple2 yg cenggini kt sopin konplek..

2.huh!!plg xsuke la yg nih..wat semak je kat new feed tuh..ape ke hai nye menda2 secret mikret pun nk p post kt wall..konon nk tyg tgh hangat bercintan cintun..nk bg sume org bca..pastu ade org komen2..konon2 glam la 2..org ikut kisah cinta angpa..uwekkk..

3.ngahaha..salu gak tserempak kes cmni..balak bajet ensem leh bwk awek nek moto..awek lak cuak ingt kite nk ngorat balak die siap kapuk mcm dh kena lekat dgn gam..kui3...

4.hoh!!yg ni mmg annoying gile..cakap lepas dh setel bayo xleh ke??ingt org bbaris nk tggu ang ckp tepon ke??haish..xde akai tul..

video:mmg xleh blah..ape kejadahnye p mjerit2 mcm org gile mroyan dlm ketapi tuh..mmg x malu sggh...ish3..

p/s:mmg terbaek la entri zack ni..sib baek sya bukan tgolong dlm golongan2 di atas..mintak dijauhkn..huhu..

bercinta mmg perlu bersederhana..jgn melebih2..kang kecundang frust tertonggeng2..pelamin anganku musnah lak kot nnt..ki3..pjg lak aku membebel kt sini..hahaha..

Anonymous said...

penah wat yg no 2 je..ngahaha!!tp xla seteruk cmtu kan...

mcm mne plak dgn awek cun + balak ensem??haaaaa....

Mashii said...

aku salu cakap kat kakak aku..hg takkan dapat pakwa nsem sbb hg cun..aku tak cun..mesti pakwa aku nsem...(masing2 berebut nak cakap diri tak cun lepas kua statement tu)..


ermm..berdasarkan pengalaman..pakwa yg tak bp nak nsem ni baik budi pekerti dan pandai menjaga hati..

manakala pakwa yg bajet nsem jambu habes pula macam pondan yg tak dapat nak mengaku yg perempuan itu aweknya kerana ada awek lain yg lebih kaya dpt menanggungnya..tawula berbaris yg tggu ko sbb tertipu dgb wajah jambu ko!!abes kesetiaan aku ni ko nak campak mana..aku kata ko jambu ko marah...dah mmg ko jambu..sape suroh..

erhhmmm(clear throat,kemas2 kan rambut control ayu)...itu sahaja pendapat aku..klu nak cari bf ni..cari yg mmg hargai kita..klu tak nsem pon takpa..bukan salah beliau dilahirkan tidak kacak...klu kacak kang dia mesti tak dapat kat kita sbb awal2 dah dikebas oleh org lain..

yg penting..imannya,tanggungjawabnya,setianya..

Siti Nurain (muslimah milik ayah dan ibuku, hamba Allah SWT) said...

salam..video yg ktm couple quarel tu kebetulan nia ada gak waktu tuh dlm ktm tuh...so,memg memalukan sgt ble tgok die terjerit2 camtuh kat dpn sume org...well, sesetengah org yg bercinta nih memg anggap dunia ni diorg yg punya je..tu yg da xingat malu dah tu...

meSsy-MesSA said...

pakwe makwe versi naik moto pelok ketat2 xde?

lalalialia said...

lala like this =)

Nurul Ayu said...

Haha gila best video hang upload..mencarot gila bagai minah ni..muka tebai seinci aku rasa..menggelabah habis..haha

halimah said...

gilak punya saiko itu perempuan.
payah.
payah.

as said...

sdh la plk dgr ayt yg akhir tu..
hop yg cple 5-6 thun kkal la smpai akhr hyt..
sdh kot cple lme2 abs tgh jln je..

vv said...

HAHHA.. aku stuju gile gile.. tak bermaksud bercinta 7-8thn.. ko akan end up dengan dia.. kenal 2 bulan.. klu tuhan dah kata jodoh..kawen jugak.. tak perlu nak bising bising.. HAHHAAH..best best~

Anonymous said...

hi.!
im new here.
uh.,stuju sgt2.
annoying jer.
biasa la kalo dh cple tuh.,
die igt dunie ni die pnye sorg.
haha..!

Aida Effarina said...

100% agree with u! awat lah girl tu mcm histeria je..

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

z, apa yg ang ckp ni mmg btul..aku sokong 100%.. kdg2 mnympah tgk kn..eeii...

Shahizan Azmi said...

okeyh. pompuan tuu glee -.- asyik menjerit melalak meraung. ak rasa stesen y dy nak stop pon da terlepas ;O

dan asal dy ganas sgt hah ? HAHAHA, gle bapak laa mencarot kat public. kalau nenek ak dlm ktm tuu, hah nnt dy stop kat stesen pasar seni then beli cabai jap. bg prompuan tu :) wah, nenek sy sgt pemurah bukan xD

tail me :D said...

ceh, shahizan ko dah kumen dolu!!!
ahahaha!!!
kalo cam gini r prgai pompuan tuh rimau pown xmau dekat!! ngh3!!

Anonymous said...

uishh, pa jak la owhhh..

^lurve_purple^ said...

hyep2 zack..

saye share entri nie kt my fb k...

nice entry.. 5* for u.. ^_^

Nor Liza Abdul Rahman said...

suka yang no dua tu...
sinis giler...wakakakaka

*kategori wajib tayang, lain kali kena ada lembaga penapisan filem arr.....

Alia Ramley said...

pergh.. video tue mmg sngt dahsyat!!!.. scary arr...

FiqaSaleh said...

nasib arr zaman kegemilangan bercinta aku tak de fesbuk.. hehehhe.. nasib gak zaman wujud nyer fesbuk ni aku dah tak gemilang terbilang bercinta.. hahaha

Anonymous said...

Ntah - sederhana sudah~
bila terlebih, tu la emosi pn terlebih..
ish3~

.: atyNn :. said...

haha.mmg cam bodo r couple2x ni.
meluat aku.ish ase cam nk maki hamun ja dowang.tp seb bek aku nie bek.haha.tp siyes r nyampah.sbb ade gak bende nie blaku dpn mata aku.meluat sungoh!DUNIA owh DUNIA.

nadia said...
This comment has been removed by the author.
nadia said...

ak rase kan z....pompuan ni meroyan.bru kapel.blum jadik bini.klu jadi binik bunuh2 pun mau...gile ah pompuan ni..yg mmbr dia kemain nak cover lgi mulut pompuan meroyan 2...klu ak jd mmber dia ak yg malu..bodooh

Anonymous said...

betul3...sy juga adalah seorg pemerhati

NaDia~ said...

mase nih aq pun trut saksikan pompuan tuh..tk sangka lak leh tngok blik..
klaka pun da ngn pompuan tu..tk ase malu lngsg ngn org lain..menjerit cam hape je.

Nur Mudrikah said...

suke n3 ni..
pling x suke kalo org tu nk expose yg dye sorg je ad bf/gf kt public..hurm

Hani Si Blogger Picisan said...

salam..
best entry ni..
ngam2 plak pas bace entry ni, my roomate & me went to mid valley.
nk bli brg2 dapur sket..
bleh plak la bertembung dgn sepasang kapel ni...yg xbleh blah ni mamat tu prasan mcm dia adelah makhluk paling ensem kat mid tu...padahal dlm carrefour je kot..
kitorg tgh q kat cashier..bleh plak main geletek2 kat blakang kitorg ni..aduhai...yg xbleh blah plak mamat tu yg usha aku semacam bile aku tgk..awek dia selambe je..
owh plzz laa...budget ko hensem sgt ke?

klu ni msuk kategori mane plak ni ek?

time nk balik plak bertembung dgn sepasang lg kapel..muke mmg biase2 je la...masalahnye, perlu ke tgn tu nk merayap2 n berpeluk2an dkt tmpt tunggu bas? aduh~
saket mate saket jiwa, kurang pahala puase semalam..

huhu~ nasib baik aku dgn pakwe aku biase2 je...kitorg lg prefer smsm or kol drpd gune fesbuk..aku siap x add fb dia lg...wahaha~

wanie m'nJ said...

mmg sokong 500%..haha
klu la diorang nak komen2 kat fb tu berdua2 je,ada baiknya g buat page fb diorang sendiri..haha
haisyoo~
orang lain bercintan cintun jugak kan,tp agak2 la sampai nak kabokan satu dunia...aiyo~

nurul huda jumri said...

aiyo! gile sengal jerit2 dlm komuter..tk reti malu ke? pelik aku..
ulang2 cakap nk jumpe, tp haram takdenye die tau pon kt mana balak die..sengal.

Anonymous said...

u rawk dude! ^_^ stay chill!

CikSpek said...

haha.. pompuan jerit2 tu mmg xleh blah.. tp aku penah jmp yg lagi dasat.. gadoh2 lawan tumbok tampaq sume kat depan mata aku plaks tu.. sekali dgn aku pun kena tempiah.. opsss! ;p

jannah said...

sokong2 tang xsemestinya ang kenal 5-6 tahun tu akan jadik laki/bini ang...[ brdsarkan pnglaman...huhuhu..]

amal_fc1303 said...

terbaik la sotry ang zack. suka2.. hehehehhe. mmg btul pon trend nie..

sueshe said...

ko kat mane...
ak nak jumpe ko...
ko kat mane...
waaa..

malu kat orang weh...

maryam said...

har..har..har..haru...hakhak...emang poyo gtu...aku??ntah ler...ntry ni klakar...=)

redspana said...

kalo takat nk komen2 sket plus nk buh in a relationship with "********" xpe la..
neh sampai nk borak sakan..
beragak la kot..tah ke sambil komen kat fb tuh tenga sms jugak..paling bangang lg kalo mase tuh tgh bgayot cm monyet rupenye..
halah..time bcinte..sume indah belaka..kalo wat bese je g bagos kot..

Nurulkay said...

terkejut besar gak tgk video tue..m'jatuhkan maruah sendiri..tu bukan org pk pakwe dye teruk tp pompuan tue yg teruk..

roslankasim said...

Laqi aku kalau dok skali .. pasai tak tau malu ..

K2r~90 said...

bile ko citer baru aq pasan plak, maklom ah orng rabun mane pdng sgt..

x ase leceh ke cple ek?

NaNie said...

agree sgt2...der gak aku penah rase pe yg korase tuh..yg best 1st day aku keje dolu..ari2 1st da kene sound ngan awek sekor mamat ni yg bcouple kt opiz..konon aku jgn nk try2 usya balak die..huh! ader aku heran plak ngan balak die yg pendek n takat pki persona jer....uuhuhuhuhuuh [panas la org dtg nk keje die nk sound2 cm die jer de boypren]..yg besh aku ske sakat die pastu..tetiba senior2 keje situ ckp sejak aku keje situ minah tu start menyeksi je...lg tu la aku sakat pki vouge2 kan..klakar la org cm tuh..

Anonymous said...

perh! bro...
aku ske gler part nih..
setuju ur 100%
nek mnymph tngok orng2 yg perasan bhgie slame2 nye nih..
wek!
nx maki kng kne maki blik
hahahahaha

iemanizam said...

aku amek link citer ni yea..leyh orang nak bace klik kat blog usang aku ni je..ngeee..boleh la tuh..trimas..

Anonymous said...

hai... nice entry... mntk izin nk kopipes =)

Farhana Hizamie said...

mntk izin tuk share erk.... duomo arigato...

ikhwaniey said...

tula realiti dan trend anak2 muda skang...lupe diri betul...yang video tu lagi stok memang tak tau malu....apsal ko x pegi aje kat bhg driver KTM tu, ko gado la kat mike yg dia gune wat announcement tu? bukan takat 1 gerabak je leh dgr, 1 KTM tu akan tau dan konon2 dapat la ko simpati....XTAU MALU....

vpcea45fg_90 said...

owh aku cukup nyampah bab facebook..
that y aku ska laki buta I.T

maharani mj said...

uiittt...aku pun pernah kne jgk...pakwe n makwe tu bknnya ade rupa sgt..mse tu aku ngah mkn seorng2 kat lamanda bleh awek dia pandang aku hujung2 ekor je...mcm ak nk sgt tgk pakwe dia tu...hampeh mcm nk mintak mkn slipar...
hmmm....perasan sgt tu la jdnya..thanks suke sgt blog nih...
ade mse bace artikel sedih aku ni...ade mse bg komen ok...
=>
http://milikilahatini.blogspot.com/2009/05/moment-to-remember.html

Wafa Awla said...

geleman sungguh !

Anonymous said...

kau sekarang pun sama. hahahaha

Anonymous said...

[url=http://cialisonlinehere.com/#qquro]cialis online without prescription[/url] - cheap cialis , http://cialisonlinehere.com/#gbpxq buy cheap cialis

Anonymous said...

This post gives clear idea for the new visitors of blogging, that actually how
to do blogging and site-building.

Feel free to surf to my blog ... pirater un compte facebook

Related Posts with Thumbnails